گزارش برنامه تفتان

سرپرست برنامه : آقای عشاقی
مسول فنی : آقای پور جمشید
تعداد نفرات : ۲۱ نفر
گروه پرواز متشکل از ۲۰ نفر آقا و خانم درتاریخ ششم مهر ماه ساعت ۱۵ اصفهان را به مقصد زاهدان ترک نمود و صبح روز هفتم مهرماه به زاهدان رسیده و درخوابگاه ورزشی صالحین اسکان یافتند .

پس از ساعتی استراحت و خرید مایحتاج و لوازم مورد نیاز صعود ساعت ۵ عصر به سمت روستای ده گل حرکت کردند . و شب در خانه محلی در روستا مستقر شدند و آماده برای صعود در صبح روز بعد . در هشتم مهر ماه طبق هماهنگی سرپرست برنامه ساعت ۴ بیدار باش و ساعت ۴:۳۰ به سمت قله راه افتادیم

پس از پیمایش مسیر از دره تنگ گلو و دست به سنگ های کوتاه و استراحت های کوتاه

بین مسیر ساعت ۸:۳۰ به پناهگاه صبح رسیدیم

و بعد از صرف صبحانه به سمت قله در ساعت ۹:۱۰ حرکت کردیم .

باشگاه کوهنوردی پرواز

در ساعت ۱۲ تمام ۲۱ نفر ( ۲۰ نفر گروه اصفهان به همراه یک نفر مهمان از شهر بندرعباس ) موفق به صعود بام سیستان و بلوچستان ، قله زیبای گوگردی تفتان شدیم .

پس از گرفتن عکس و مراسم صعود و استراحت کوتاه اقدام به فرود نموده

و ساعت ۲:۳۰ به پناهگاه رسیده

باشگاه کوهنوردی پرواز

و درنهایت درساعت ۶ عصر به روستا رسیده و صعود این قله زیبا با صحت و سلامت همه اعضای گروه به پایان رسید

و به سمت زاهدان حرکت کردیم و شب را در خوابگاه به صبح رساندیم و فردای صعود درتاریخ نهم مهر ماه ساعت ۱۱ ظهر به سمت اصفهان حرکت کردیم .